ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۱ ارديبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه امروز پروژه های زیرساختی حوزه آی‌تی گیلان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دولت ۸۰ میلیارد تومان از این اعتبار را متقبل شده و مابقی با کمک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است.
محمدجواد آذری جهرمی در کمیته‌ی تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات که در استانداری گیلان برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی دولت برای سرمایه‌گذاری فراوان در حوزه‌ی آی‌تی، اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری‌ها با هدف توسعه‌ی بخش خصوصی انجام می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه امروز پروژه های زیرساختی حوزه‌ی آی‌تی گیلان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: دولت ۸۰ میلیارد تومان از این اعتبار را متقبل شده و مابقی با کمک سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صورت گرفته است تا همه‌ی شهرستان‌های گیلان از خدمات 3G و 4G بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه پوشش مخابراتی یکی از اپراتورهای تلفن همراه در برخی مناطق کشور ۱۰۰ درصد است، گفت: سرمایه‌گذاری در بخش مخابرات تلفن همراه بسیار پر هزینه است لذا باید با شناسایی دقیق منطقه اقدام کنیم.
آذری جهرمی، شاخص پهنای باند در گیلان را قابل توجه دانست و تصریح کرذ: گیلان یک استان گردشگرپذیر است لذا باید متناسب با جمعیت، پوشش جاده‌ای را تقویت کنیم. در حال حاضر برای ۵۰ نقطه‌ی گیلان سرمایه‌گذاری صورت گرفته که باید به ۱۵۰ نقطه برسد تا همه‌ی مردم از خدمات مخابراتی و موبایلی استفاده کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه